مناقصــه عمــومــی شمـــــاره TEG 1403/280-108
شرکت مهندسی توسعه سایپا درنظر دارد موضوع عملیات اجرایی تهیه مصالح، حمل، پخش و اجرای آسفالت کاری بصورت دستی و مکانیزه در شرکت سایپا و سایتهای تابعه، مطابق موارد مندرج در اسناد مناقصه را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید، لذا شرکتهای دارای رزومه کاری مرتبط میتوانند با توجه به موارد ذیل نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند:
شرح کار:
1- مدت زمان اجرای کار: مطابق با موارد مندرج در اسناد مناقصه
2- محـل اجرای کار: مطابق با موارد مندرج در اسناد مناقصه
3- زمان دریافت اسناد مناقصه: از روز شنبه مورخ ۱۴/۰۷/۱۴۰۳ لغایت دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ از ساعت ۱۰ الی ۱۶
4- آخرین مهلـت جهت تسلیم پیشنهاد: ساعت ۱۶ روز سهشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
5- هزینه دریافت اسناد شرکت در مناقصه: قیمت اسناد مناقصه ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که باید به حساب شماره 29486003321493 بانک پاسارگاد شعبه دهکده المپیک به نام شرکت مهندسی توسعه سایپا (از طریق کلیه شعب بانک پاسارگاد و یا استفاده از دستگاه پوز مستقر در واحد مالی شرکت مهندسی توسعه سایپا) واریز گردد . (ارائه اصل فیش بانکی الزامیست).
6- آدرس محل دریافت اسناد و ارائه پیشنهادات: کیلومتر ۱۹ جاده قدیم کرج (فتح)، مجتمع صنعتی تیبا (کفش ملی سابق)، شرکت مهندسی توسعه سایپا (سیکو)، واحد تامین و تجهیز.
7- سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بصورت چک شرکتی ( از نوع صیادی و به تاریخ روز) و ۱.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بصورت ضمانت نامه بانکی / واریز نقدی که میبایست بنام شرکت مهندسی توسعه سایپا تهیه به همراه مشخصات کامل حساب بانکی داوطلب شرکت در مناقصه بشرح تبصره یک ذیل و سایر مدارک مناقصه به امور مالی مناقصه گزار ارائه گردیده و رسید آن را از مالی اخذ و به همراه پاکتهای الف و ب به واحد تامین و تجهیز مناقصهگزار ارائه نماید
8- کلیه پیشنهاددهندگان می بایست نسبت به ارائه تائیدیه صلاحیت انجام کار از نظر ایمنی صادره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سایر مدارک مربوطه در پاکت الف اقدام نمایند، بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهینامه فوق، کارفرما نسبت به گشایش پاکت پیشنهاد قیمت ایشان اقدام ننموده و پیشنهاد دهنده مذکور از مناقصه حذف می گردد.
تبصره ۱: پیشنهاد دهندگان میبایست نسبت به اعلام کتبی یک شماره حساب سراسری (شبا) به همراه اطلاعات کامل حساب مربوطه به واحد مالی، شامل بانک، شعبه و شماره حساب به نام شرکت پیشنهاد دهنده مناقصه، جهت استرداد سپرده شرکت در مناقصه، مطابق ضوابط مندرج در اسناد مناقصه اقدام نمایند.
تبصره ۲: ارائه شناسه یکتا مالیاتی پیمانکار، بهمراه سایر مدارک در پاکت "الف" الزامی می باشد.
9- مدارک لازم جهت دریافت اسناد: معرفینامه نماینده شرکت، اصل فیش بانکی خرید اسناد مناقصه.
" کارفرما نسبت به رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختارخواهد بود."
"هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود"
© تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت به شرکت مهندسی توسعه سایپا تعلق دارد.